rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 6, 2010

redha dgn suma nyer

sedih btl ari ni...tp buat2 x sedih depan hubby ku...aku redha dgn ketentuannya...mungkin belum rezeki aku utk bergelar ibu...pasrah aku dengan semua ni dengan harapan masi ada peluang untuk aku lain hari..aku tau hubby sedih tapi dia langsung tidak memperlihatkan semua tu depan ku sebab aku tau dia tidak mahu aku rasa down dengan suma ni...hubby syg minta maaf banyak2 sbb belum dapat melengkapkan hidup kita...bila aku dalam keadaan mcm ni aku tiba2 merasa pelik kenapa ada orang yg sanggup membuang zuriat mereka hanya utk menutup kesalahan mereka...kita yang betul2 inginkan zuriat pula belum mempunyai peluang...aku cemburu dengan kawan2 aku yg lain bila mereka tidak mengalami apa2 masalah ketika mengandung tp tidak pada aku...ya Allah....tunaikanlah hajat kami suami isteri untuk menimang cahaya mata sesungguhnya kami benar2 telah bersedia untuk menjaga dan mendidiknya...amin...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...