rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 15, 2010

Game...FB...Game....FB

sekarang ni aku busy sangat-sangat...hihi..x lain x bukan busy main game jer pun. game di FB memanjang. macam - macam game da aku main ni...sampai x menang tangan aku dibuatnya. Apapun sejak ada FB ni suka sangat - sangat, sekurang-kurangnya aku x la boring tahap cipan bila kena keja syif pagi @ petang lebih-lebih gik bila syif tu kena ujung minggu...


ok ni la list game yang aku main setakat ni di FB :

1. FARMVILLE - ni la menjadi kegilaan aku n teman sepejabat dulu...tiap kali p ofis mesti ni diutamakan..klu da x dpt nak login tu mengelabah kami semua d ofis ni...nak jadi petani berjaya d internet la kunun-kununnya...hihihi...tp sekarang ni kureng da pembabitan aku dalam farmville ni...


2. MY CITY LIFE - game ni pula belum menampakkan perkembangan pesat city aku..hihihi...maybe x berapa nak pro kali aku ni...nak tingkatkan gik..chayo...chayo...


3. TREASURE ISLE - game ni aku baru nak mula main and memahirkan aku..binggung juga game tau...kawan FB aku haryati cakap, game ni best...ni la aku try ni...hihi

4. HOSPITAL CITY - aku kira bila aku ada city sendiri mesti nak ada hospital sendiri kan???ceh...macam benar jer...cita-cita aku nak jadi seorang pengarah hospital tercapai dengan tertubuhnya ZIEZIE'S HOSPITAL ni...wakakaka...imaginasi yang melampau betul..

5. TIKI RESORT - yang ni pula memang best...rasa macam ada resort sendiri...so kawan2 dun shy - shy yer jenguk2 resort aku...hahahahaha


sebenarnya banyak gik game aku main selain 5 top list aku ni...tapi kalau nak layan suma game ni konfom la hubby aku akan marah aku sebab keja umh konfom x siap..hihihi...tapi nasib baik hubby ni sporting kekadang...


apapun....jangan biarkan famili anda terabai dek gara - gara FB ni ok...seram tau bila dengar n baca kat majalah gara - gara FB keluarga bermasalah...


selamat ber'FB uols...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...