rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 21, 2010

mata o mata

sukar nak tido???e2 la yang aku alami sekarang ni tau..x suka btl...sangat - sangat x suka. kat ofis bukan main lagi mengantuk aku ni, sampaikan sukar untuk d bendung..semalam pas jer siap aku key in keja aku trus tido d meja aku...wahahahahaha...bgn pun bila hubby antrkan mkn mlm aku...ceh...tq yer b...ingt gak ngn syg ni...ok...ok...sambung balik kes mata x pandai nak tido ni...

aku da berapa ari da x leh nak tido..ntah la napa. what happen with me????kat ofis bukan main gik mata aku ni..siap main paksa2 buka ( klu dpt nak bg tongkat mata ni lama da aku buat ) jak tau buat keja. da klu mata mcm tu kat ofis siap ckp dalam ati gik " blk jer umh pas mandi apa suma, aku nak tido " tapi bila da kat umh..mata aku segar bukan alang - alang ooo...ni da masuk ari kedua la aku x tido..napa erk???stress keja ker yer???ada ka aku fkr apa2???ada problem ka aku ni???n the answers is..im not stress...x der fkr apa2 pun...

mata ku ooo...mata ku...harap mlm ni dpt la tido ngn jayanya yer...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...