rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 20, 2010

pesta kaamatan 15.05.2010

sebenarnya lama da nak update pic kazen aku ( petronela nama dier.... ) ikut pertandingan ratu kaamatan peringkat kg ni...huhuhu...tp aku busy memanjang..( erk???busy ker???)

aku rasa bangga sangat sebab kazen aku ni memang pemalu dari kecilnya..( pemalu ker???wakakakaaka ), xder la aku bangga sebab dia mampu mencabar dirinya untuk berdepan ngan org ramai time tu...walaupun x menang n hanya dapat no 5 jer tapi sekurang - kurangnya dia berani kan???bukan senang tau nak beranikan diri depan orang ramai..lagipun pas ni kalau pun dia nak join gik untuk tahun - tahun akan datang dia da ada pengalaman da...hehehehehe...proud of u lala

so layan jer pic dia ni yer...sowie la x banyak pic yang aku dapat sebab aku time tu pun kena keja...hanya famili aku n famili uncle n aunty jer yang datang d pesta kaamatan tu...


ni kat umah nenek yun ( maksud dalam bahasa melayu nenek pompuan ) sebelum pegi ke dewan
ni lala a.ka buntet ngan c ennang...tokey ni ennang ni tau


ni pic ngan ratu unduk ngadau thn 2009 ( aunty muda Ita ) hehehe

lala a.ka buntet n ennang

lala a.k.a buntet

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...