rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 8, 2010

betul kata agnes

napa tajuk mcm tu???

sebabnya betul kata agnes blogspot yang dia baca hari tu memang sedih sangat2...x heran la agnes nangis bila membacanya...same as me...bila baca jer supermom0978.blogspot.com memang menyentuh hati aku juga..sedih bila kita kehilangan orang yang kita sayang...
time baca blogspot tu tiba2 aku kol hubby n bgtau hubby yang aku nangis bila membaca blogspot supermom tu...sedih sangat2...da la tu ari ni aku sendiri jer kat ofis so x yah nak coverline aku nangis sepuas-puasnya...( walaupun x yah coverline aku tetap control cry tau...x meraung-raung ok...)
buat supermom a.k.a baya...tabah menghadapi semua ni yer...aku dapat rasakan kehilangan serupa seperti baya...tapi hidup mesti d teruskan tanpanya...sebab tu la tajuk aku tu " betul kata agnes"....reasonnya ~ agnes selalu nasihat aku supaya think positive dan memang berbaloi-baloi bila think positive sebab sedikit sebanyak masalah @ keresahan itu hilang dan sedikit sebanyak kesenangan @ kelapangan hati itu hadir....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...