rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 8, 2010

gonna miss u

mr.b akan p kk ari ni selama 3 hari...mr.b ada training tau...dari 1st kita orang kawin sampai ari ni kan ni la 1st time akan jauh2 ngn mr.b lagi...sekarang ni pun da ingat2 dia jer da...nasib ada angel baby teman kan aku sepanjang mr.b d kk nanti...bukan mengada2 tp sejak da mr.b semua urusan mr.b yang aturkan tau utk aku...mn nak p dia hantar..nak p urusan sana sini dia gak yg tolong ni da dia nak p outstation gelabah da semacam da aku. mcm mn nak p keja???sapa nak antr???mcm mn bila ada urusan penting nak buat??sapa nak handle??adui...x per aku rasa aku dpt buat suma tu sendiri tanpa bantuan dari mr.b kali ni...yakin jer dapat buat ok...chayo...chayo...( nak sedapkan ati sendiri nampak..hihihi )
b ati2 tau kat kk tu...jan risaukan org tersayang ok...hihihi...tetiba lak jiwang semacam...ni bru p kk blm gik p luar negara..resah semacam da...wakakakaka...padahal selama 4 thn kenal pun mn ada selalu jumpa sbb dia kat kk masa tu n aku d ld..dulu bole pula jauh2...ni kes mengada2 la ni aku ni...hahahahaha....

p/s : belikan ole2 ok...kira nak handbag tu pun klu sempat nak gik shopping kan diri d kk tu yer b...da namanya training kan sehari suntuk ngn training jer...but mlm kan ada...malam jer la b belikan sayang ole2 yer b...bole kan???? ( dgn muka minta simpati n kelip2 mata ala manja...)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...