rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 17, 2010

menu ari ni

boring sangat d rumah sekarang ni...apa lagi saja - saja nak masak sedap sikit ari ni untuk orang d rumah...jan salah faham ok...selama ni aku masak memang sedap pun cuma ari ni ada spesel sikit sebab aku rajin...wakakkakaa....



ayam masak merah aku yang x berapa nak jadik tapi rasanya tetap menten sedap...

ni nenas aku beli dari pembantu rumah kami tadi pagi...manis tau nenas ni...aku masak pajeri nenas...

so buat kawan aku azizah asmat...ni la yg ko tanya aku kat FB td...kalau senang datang la p rumah yer makan ngn kitaorang...hehehehehe...acah jer ya ming...len kali kalau aku kat KK aku masakkan untuk ko yer....

la lupa nak tanya korang makan apa lunch nti???da masak ker bagi sapa2 yang d umh tu???apa pun...selamat menjamu selera yer....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...