rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15, 2010

mood bercuti

yes!!!!!!!

esok aku cuti weiiiii, aku cuti ni, betul la kak jijah aku cuti ni ( apahal lak kak jijah ada kaitan ngan cuti aku??? konfius )...korang sila la jeles. esok aku cuti bermakna blog aku pun akan bercuti sehingga aku balik...so teda entry terbaru akan aku updatekan d blog ni. tapi.......................balik dari cuti nanti kita story - story yer.

sebelum cuti ni nak tinggalkan pesan ni...

ain dan nik...sila jaga ketenteraman ofis sepanjang ketiadaan aku yer...hahahaha ( tetiba feeling - feeling jadik bos )

takda la...saja jak tu nak trip2 bos siap tinggal2 pesan tu mana tau ada rezeki aku jadi bos pula...hahahaha....

cuti ni balik kampung husband jer ( hahaha mesti korang hampa baca ni kan?beriya2 cakap cuti macam nak p cuti di luar negara padahal area sabah gak )...tak da la jauh mana pun...area beaufort tu gak sekali nak jumpa adik - adik aku yang comel loteh tu, connie dan boy...wah...adik aku da gaji da time tu...so buat adikku connie sila lah simpan duit gaji ko tu bagi belanja kakak ko ni shopping...hahaha...boleh???( siap buat muka kiut tak tentu hala )

di KK nanti nak amik gambar banyak2 sebab nak kalahkan gambar family aku yang bercuti di luar negeri tu ( kes tak puas ati bab babah aku tak bawa aku sekali )...hahaha...kan musim perayaan konfom suma shopping mall akan dihiasi ngan perhiasan x'mas..dan misi aku pada masa tu nak cari santa claus nak minta hadiah sebuah rumah baru hahaha bole??

erm...nampak sangat la aku exited gila nak cuti kan???saja jak tu bagi korang manas baca blog ni then korang pun akan berkobar - kobar nak cuti gak..hahaha...bagi siapa yang tak dapat cuti tu harap korang tabah melihat gambar yang bakal aku upload nanti pas balik dari cuti..hihihi

p/s : nak bli topi ala2 pantai la...nak jadi macam pelancong dari luar negara...hihihi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...