rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 7, 2010

bila boring melanda diri

erm...burink kan bila time kita keja kita kena duduk ofis tu sendiri2 jer...ni la aku sekarang ni...da kena keja masa PH memang la teda seorang pun dalam ofis kan???apa punya orang la der...hahahaha....

keboringan aku bertambah bila suma lak rancangan d TV ni bukan main poyo...cuba la ada rancangan - rancangan yang best2 kan...bole gak online sambil update blog sambil tengok TV...wah...banyak pula kena buat tu...hahaha....

kawan - kawan sepejabat pun lama gik ni datang...da syif dorang masuk keja jam 9 mlm tak kan la pula nak datang seawal ni semata - mata nak tengok muka aku yang kiut lagi cantik ni kan???hahahaha....

adui...macam mana nak hilangkan keboringan aku ni yer???erm...

hoi!!!!!!

yang aku membebel dalam blog ni apasal lak kan???hahahahahaha..
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
ni la kejadiannya bila aku duduk sorang - sorang di ofis ni...huhuhu...cian sesangat la....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...