rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

jom make up...



korang suka tak bersolek???aku suka tau...biasa la pompuan kan...mana ada pompuan yang tak suka bersolek???mana??mana??sapa tu??bagitau kat aku...hahaha ( memanas jer tetiba )

aku suka sangat bab bersolek ni tapi nak tau rahsia tak...aku tak pandai nak bersolek...hahahahaha...bertapa haru birunya aku ni kan...beli make up set tapi jarang - jarang nak pakai...lipstick lak bermacam kolor...( macam la banyak sangat ) tapi jarang nak guna gak....

nak tau sebab nya...sebab pertama tadi aku da bagitau kan...sebab aku tak pandai bersolek...alasan kedua aku ialah disebabkan aku selalu kerja syif malam so aku tak pakai make up langsung la..nanti bila aku pakai konfom kawan aku satu keja akan cakap apa kena da ngan aku ni kan buang tabiat kot...hahahahaha....iyer la aku keja malam pun bukannya buat apa pun...kalau tak der panggilan tu tidur la aku ngan kawan aku jawabnya...

tapi bila da tengok tutorial ni...aku rasa cara dia tunjuk kat kita cara - caranya memang best...step by step dia kasi tengok...so kita pun dapat la buat ikut yang dia buat kan...

so kini aku da tau da serba sedikit cara make up yang natural macam ni...suka tau bila tengok ada perubahan pada kita bila bersolek ni...da la cantik bertambah gik kecantikan dan kejelitaan aku tu...( hahaha...memang buang tabiat da ni kalau da macam ni )

so jom layan tutorial ni yer...make up yang ringkas tapi cantik tau....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...