rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

Azam Tahun Baru

syukur sangat2 sebab aku berpeluang gik merasai tahun baru...tahun 2011 ni bagi banyak makna buat aku...


korang ada azam tak? aku ada tau...banyak sangat azam aku dan banyak juga yang belum tertunai..wakakakaka...kira nak forward la mana2 azam aku yang belum terlaksana tu pi tahu 2011...


korang nak tau tak azam aku yang belum terlaksana tu..


okey jom..


1. aku berazam untuk mendapat pekerjaan yang lebih baik dari sekarang...bukan la kerja yang aku wat sekarang ni x baik...tapi tak salah kan kita nak dapat yang lebih baik dari sekarang ni?


2. aku berazam nak buka bisnes aku sendiri...harap2 modal aku untuk buat bisnes tu cukup la untuk aku mulakan pada tahun 2011...amin...


3. berazam nak jadi pekerja yang terbaik...ceh...bukan la sekarang ni tak baik tapi ada kekurangan sikit...biasa la kita ni manusia tak pernah ada yang sempurna kan...kira aku tu nak top up sikit untuk memperbaiki yang mana tak baik tu...


4. berazam nak dapat anak...eh...ni kira azam ker niat???mana - mana la...janji tahun 2011 aku diberikan baby baru...mana tau tahun 2011 murah lak rezeki aku kan???


5. berazam nak ada umah sendiri...sebenarnya azam ni da berkurun da lamanya...cuma rezeki tak memihak kat aku nak dapat umah sendiri awal...mana tau tahun 2011 tetiba lak ada rezeki kata ada orang nak jual umah dorang murah - murah...kira aset sendiri juga kan...


6. berazam nak pi melancong...luar negara maybe susah sikit, tapi luar negeri aku mesti nak capai azam ni...iyer la...sejak dua menjak ni tempat yang selalu aku pi paling jauh pun KK jer...wakakaka....tapi kira bersyukur gak walaupun kat KK jer janji kan cuti - cuti...hihihihi


last sekali.....kira semua azam aku tu kalau korang baca bebalik sampai korang hafal, azam aku nak murah rezeki jer...hihihihi...cuma ayat tu di bunga- bungakan...hahahahaha


so????azam korang apa???jom la ceta kat aku azam korang tu yer...share is caring rite...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...