rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3, 2010

kisah adikku connie

ni pic my parents masa p KK...hepi sakan adik pompuan aku masa tu...sampaikan dia cakap "kache...aku seolah - olah berada di sorga"...hahaha...adik pompuan aku ni ada lawak sikit...dia memang suka bila mummy & babah aku datang p KK sebab senang la dia nak minta belanja makan..minta beli itu ini...iyer la, dia kan jauh d perantauan...jarang sekali kami semua pergi KK...so bila da ada masa macam ni, kemanjaannya tentulah tanpa batasan...hahahaha.....

ni la lovely couple...mummy & babah...romantik kan???


korang nak tau satu rahsia ker???my babah jarang senyum tau...kalau senyum pun x nampak gigi...so entry kali ni exclusive korang nampak babah aku senyum gigi dia nampak...hihihi

ni la pic dorang tanpa aku dan adik aliff....ish...ish....

ni lak kalau nak tau...begini la keadaan adik aku bila dia lapar yang melampau...memang x senonoh betul...hahahaha
tengok muka menyampah dia kasi time ni...hahaha....benci betul tengok bila dia lapar...sakit ati nak layan perangai dia ni...
tapi

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

bila makanan da depan mata...semua dia x sedar...hahahaha....memang makan secara rakus okey ouls...hahahahaha...x tengok kiri kanan okey.....

erm....minum jan x minum...ni konfom makan pedas ni sebab tu la macam ni kejadian....hehehehehe

erm...macam ni la adik aku yang bernama rozyiahwatie afni a.k.a connie...lincah & manja...nak tau satu rahsia gik...dia nangis tau masa my parents balik LD...hahaha...dia memang macam ni dari dulu gik...tiap kali kami semua jumpa dia d KK then bila kami nak balik LD konfom dia akan nangis puas - puas...so jangan tanya sampai bila dia akan berperangai macam ni sebab kami pun tak tau sampai bila dia akan buat perangai tu...hahahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...