rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3, 2010

da janji kan

seperti yang aku janji kat uols kan???time for me to show off sikit...walapun barang - barang ni korang maybe akan anggap murah...x kesah la janji aku n korang hepi kan....ni semua ole - ole yang my parents belikan masa dorang cuti kat KK aritu...da cerita kan kat korang my parents p hantar my brother d sana...hehehehehe...



jom layan pic barang - barang ni suma...




ni bag khas buat little princess my mum & babah...suka yang teramat bila baby dapat barang ni tau....dia kan minat hello kitty kena pula tu beg tu kolor pink...hihihi


ni rantai khas buat baby juga...da dia puteri kesayangan my parents so...memang selalu dia la yang didahulukan....hihihi


okey...ni handbag aku okey....mummy & babah aku beli beg ni sempena harijadi aku yang x lama gik...xperla...show off awal2 kat korang hadiah harijadi aku yang ke27...heehehe



aku dapat juga dompet Alain Delon....thanks mummy & babah....luv u.....


okey...janji da ditepati kan???walaupun ni suma hadiah 4 my bufday dan mungkin bagi korang ianya tak la semahal yang korang fikirkan macam Gucci, LV dan macam2 gik la, xper la janji da bagi tengok korang awal2 hadiah- hadiah ni....so...korang bila lak nak bagi aku hadiah harijadi ni???hahahahaha...nanti bole aku show off lagi kat blog ni...hehehehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...