rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

pernah ka terfikir???

Pernah ka korang terfikir sampai bila korang kena keja makan gaji???aku selalu fikir tau korang…sampai kadang2 tu kan rasa nak pecah kepala fakir sampai bila..


Bila tengok orang lain siap ada side income gik rasa macam nak juga sebab gaji aku ni bukan lah besar sangat, bila ada kehendak yang nak dipenuhi mau tak mau kena sabar menunggu, biasa la kan pompuan ni, kadang2 bila nampak benda tu cantik ker apa ker mesti nak kan???x terkecuali la aku ni, minat aku pada handbag memang x dapat d bendung tau, tapi bila aku mau kan sesuatu aku jarang nak minta hubby aku sebab aku tau aku bole beli ngan duit aku sndri, cuma lambat la baru aku dapat benda yang menjadi kesukaan aku tu…tapi macam mana nak mulakan mencari side income tu yang susah tu…hubby aku selalu cakap kat aku buat la benda yang betul2 aku minat untuk dijadikan side income aku nanti…aku minat sangat nak buat2 kek ni…tapi aku rasa tak yakin lak kalau nak jual kat orang…iya la kan, kepuasan pelanggan tu penting tau…kalau setakat untuk famili2 aku jak yang makan aku berani la buat kek tu..aku da ikut macam2 kursus atau kelas2 latihan membuat kek untuk jadikan aku yakin tentang kemampuan aku tapi kan…aku memang rasa macam tak bole…sampaikan famili n hubby aku cakap aku kena berfikiran positif…da cukup aku berfikiran positif tau…sampaikan ada yang salah faham tentang diri aku ni…


Erm…macam mana nak mulakan untuk mendapat side income ni yer??bole korang tolong bagi cadangan tak???

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...