rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 1, 2010

morning

korang mesti jeles kan sebab aku kena keja pagi hujung minggu ni???sila la jeles okey...hahaha ( padahal dalam ati ni menyampah betul aku kena keja hujung minggu )..

esok pun aku keja juga...keja pagi gik tu...huhuu..tapi yang bestnya tu bulan ni jadual keja aku yang ditunggu - tunggu oleh semua helpdesk..hahahaha...keja malam setiap ari isnin sampai rabu...rest ari kahmis...aku pun suka jadual keja aku bulan ni...syok c ingat....

owh...yer...macam mana ngan agnes yer????tetiba lak aku ingat kat dia...cian tau agnes sakit masa keja malam ngan aku...sampai dia kol husband dia minta bawa p klinik...harap2 agnes cepat sembuh..malam tu sebenarnya takut juga tinggal sendiri d ofis...malam jumaat lak tu...hahahaha....macam - macam aku imagine da..hahahaha...tapi bila aku dengar bos aku belum tido gik so aku cakap dalam ati aku buat apa nak takut bos ada kat sebelah bilik jer...so apa gik aku tido ngan nyenyaknya sampai ke pagi...hahahaha....buat agnes cepat2 sembuh ok..makan ubat tu n ikut la pantang yang diberi oleh doktor...kena jaga makan tu..hihi...macam aku lak yang doktor...

erm...chat ngan adik aku pagi2 ni buat aku rindu lak kat dia...balik la korang suma d LD...ada juga kawan aku d rumah...ni korang balik time raya jer...x adil betul la...

apapun...harap pagi ni pagi yang bole buat korang semua hepi...sebab aku pun hepi tau pagi2 ni...klu da moody awal pagi tu x best la kan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...