rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 25, 2010

akhirnya...

tak lewat kan buat entry pasal bufday hubby aritu...masih dalam bulan oktober juga kan??kan???hahaha...sebenarnya lama da nak buat entry ni tapi aku da kehilangan kabel HP aku aritu kan...kan da bagitau aritu kan???kan??aku da jumpa da kabel HP tu dengan bantuan pembantu rumah kami...

ekceli kan hubby aku ni cakap, dia selalunya x sambut bufday dia..tapi aku lak lain...kalau da bufday aku jangan la berani2 x nak sambut okey...hahaha...( jenis memaksa ni nak sambut bufday ) so...aku wat la majlis bufday hubby secara kecil - kecilan d rumah dengan family aku..gembira tau bila dengar my babah n my mummy wish bufday kat hubby aku...terharu sangat2...malam tu hubby malu2 gik nak tiup n potong kek bufday dia sebab dia cakap dia rasa janggal, but.............................nak tau apa hubby cakap kat aku??????hubby aku cakap....................................................thanks bebanyak sebab susah2 nak masak untuk dia sempena bufday dia sebab hubby aku tahu yang aku ni bukannya terror sangat bab2 masak ni hahaha...tapi apa yang aku masak malam tu suma hubby makan sampai abis...siap cakap gik kununnya sedap masakkan aku tu ( ceh...pujian suami la membanggakan okey....)


so...malas la nak ceta kejadian bufday ni...lagipun lupa da apa yang berlaku masa tu...hahaha...terlalu lama terperuk dalam otak kan disebabkan kabel HP yang secara misteri hilangnya ntah ke mana...

ni la kek yang aku suru adik aku boy beli petang tu untuk sambut bufday B

muka B yang teruja sebab nak celebrate bufday dia...

adik aliff menjadi sukarelawan nyalakan api d lilin kek...

time ni hubby cakap dia rasa nak nangis jer sebab terharu dengar my family nyanyi lagu bufday untuk dia....

apa pun...semoga B sentiasa diberikan kesihatan yang baik...dimurahkan rezeki n semoga kita dikurniakan baby yer B....Luv U...
tak lupa gak nak wish hepi bufday buat my MIL...ibu sambut bufdaynya pada 10hb aritu...masa tu my SIL konvo tau...kira ibu dapat hadiah besar tahun ni...sambut harijadinya d tempat my SIL konvo....semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ibu....

buat agnes lak..hepi bufday to you juga...semoga diberikan kesihatan yang baik jer...kira kami dua ada azam tau...azam kami agar tahun depan teda la kami dua amik MC or EL lagi...hihi....

last sekali nak wish hepi bufday buat loren a.k.a kasyah...hihihi...semoga bertemu jodoh ko ya loren...tapi satu jer pesanan yang mesti ko simpan sampai bila "INGAT PESAN MAMA"...hihi
untuk pengetahuan korang agnes n loren sambut hari lahir sama - sama okey pada 23hb yang lepas...best kan???bestnya sebab dapat sambut sekali...da namanya kan keja tempat sama...hihi
apapun...SELAMAT HARIJADI BUAT SEMUA YANG MENYAMBUT HARIJADINYA PADA BULAN OKT NI.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...