rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 8, 2010

strategi...strategi...

ceh tajuk bukan main lagik suspen nya ka???suspen ker x??...ok...ok x yah nak jawab sebab memang aku tau jawabnya x suspen langsung...hahahahha..

ok..ok...jom start ceta...ni nak bgtau sebenarnya persiapan aku ngan zul kira da 80% settle...erm...checklist2 aku ngan dia pun banyak da done as per scheduled...hahaha...mcm ayat yang biasa ku taip untuk closed PPM jak...

zul skrg ni blm cuti seperti aku gak belum pun cuti2 nyer...yg heran tu mak n bapa pengantin yg exited cuti dulu...yg bakal pengantin lak masi gik keja separuh mati depan PC...ceh mau menunjukkan kerajinan yg melampaui batas kunun...o...ya...buat teman2 sepejabat aku minta maaf banyak sebab ada yg dapat kad n ada yg x..sori la...sebabnya semua kad jemputan bapa aku yg uruskan...aku x leh nak masuk campur urusan dia tau...sedih juga sbb byk kawan2 aku dapat kad then ada yg x...tp aku da pun letak dekat thumb print kita kan???so jemput2 datang k..

bagi teman sepejabat aku lak...

buat ras sori sebab dapat jemput d umh jer sebab aku tau ko gerenti x dapat dtg masa majlis d hotel tu coz kita skrg ni da x mcm dulu ada cleaner nak tolong cover syif kita kan???sori bebanyak yer...
buat agnes lak...aku pun nak minta maaf bebanyak sebab aku ingatkan majlis adik ko kawin tu 14hb...so aku bagi lak jemputan d umh juga...rupanya majlis adik ko kawin 13hb sama tarikh ngan aku...minta maaf yer nes...
ren lak...aku mau jemput pun ko berada ajuh d perantauan ( ceh...skema semacam )...walhal ko la BFF aku yg aku rasa penting sangat utk ko hadir...tp x per...time ko kawin nti aku x janji tp aku cuba untuk sampai d majlis ko tu k...
buat ain n nik...klu kamu dua x datang siap kamu dua...hahahaha...siap mengugut gik la menjemput org kan???aku nmpk syif kamu time tu ok bersesuaian ngan time majlis aku...so jemput dtg yer...
pas ni aku harap tiada gik yg terkecil ati terguris rasa yer...sori bebanyak k...then doakan kehidupan aku yg seterusnya berjalan ngan baik...amin.....luv u all..xoxoxoxo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...