rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 17, 2010

my wedding day part 1

pengumuman - pengumuman...kepada semua yg terbaca blog ni d persilakan untuk melihat gmbr kawin kami pada 13.03.2010 yg lepas...kira majlis kawin ni kami wat DUA CAMPURAN ADAT TAU...ADAT BRUNEI N DUSUN..lepas jer nikah kami wat majlis marhaban dan berinai...jarang orang kat LD ni wat malam marhaban tapi malam berinai tu da biasa da d LD....




kawan2 dari Fb akupun da tanya2 da mana pic kawin kamiorang...sowie byk2 yer...dari semalam aku cuba upload tau tp balik2 failed jer...so...tgk dari blogspot dulu yer...nti ada masa terluang aku upload d FB yer...





ni nak bgtau korang terpaksa juga dgn sabarnya menanti kan pic majlis perkahwinan aku d hotel tu lak nti k...sbbnya aku skrg ni liat sesangat2 nak edit picture tau...ntah la masi nak mood cuti maybe..hehehehe.....mcm jer cuti nak ada mood cuti kan???padahal da keja da pun...hahahahaaha




apa pun....thanks buat suma famili aku sebelah mummy aku mahupun sebelah babah aku sbb byk membantu aku dalam semua urusan untuk majlis perkahwinan aku ni...thanks a lot buat uncle sakil and aunti baira sebab hadiah kan aku cincin yg sangat2 cantik dan berikan hadiah buat baby anting2 yg btl2 kiut....



buat aunti2 yg lain tu pun trima kasih bebanyak k...sbb kamu suma sporting abis masa majlis aku berlangsung....



to all my frenz yg hadir...luv u all la sebab dtg gak ke majlis aku ni......



so jom layan pic aku ngan suami tercinta ni k....hhehehehe...luv u all...xoxo


senyum lebar suamiku...hahahahaaha


pelamin ku yg simple bangat tp cukup memuaskan ati ku
lepas da lafaz akad nikah...kini aku sah miliknya....













gaya yang hampir2 nak jadi mcm org mintak puji lak...hahahaha













1 comment:

  1. congrats jie utk ko n zul...semoga berbahagia selalu...semoga cpt2 dapat baby...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...