rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 23, 2010

betul...betul ni kamiorang nak p cuti...

hahahaha...ntah apa jak la kempen aku untuk p bercuti...semangat berkobar-kobar betul...bukan apa kali ni aku p bercuti bukan ngan tittle single tp kali ni bercuti ngan suami tercinta...( ceh...jiwang ...)
esok aku da start cuti sebab kami adakan majlis persandingan sebelah lelaki la pula..yakni sebelah suami aku..best tau sebab kami gerak dari lahad datu ni konvoi ngan famili aku...ni la 1st time aku p bercuti ngan status yg baru pula...harap2 sepanjang perjalanan kami esok semua dalam keadaan okies-okies belaka...
pas tu kami akan lanjutkan cuti sampai ujung bulan ni...wah...bestnya...x sabar nak tunggu esok tau...hahahaha...beriya2 benar diriku ini...wakakakaka...
apapun nanti aku akan upload pic kami ek....so sabar....buat kawan2 seofis aku...klu ada rezeki lebih nanti aku blikan ole2 yer...hehehehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...