rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 16, 2010

akhirnya kini pasti.....

erm...akhirnya cinta aku ngan zul bersatu...( ceh...ayat jiwang semacam jak geli aku...hahahaha)..dengan 3 kali lafaz akad nikah aku kini milik zul..lucu tau masa nak lafaz akah nikah tu sebab zul tersasul nak bg aku mas kawin rm1 jer..hahahha...excited kali la laki aku ni sampaikan nak bg mas kahwin rm1...suma org dengar tau sebab zul d bg pakai microphone time tu..speaker siap ada kat dalam n luar umh..xper la..kira kenangan yg pasti zul n aku x dpt lupa sampai bila2...kira nak update pic ari ni tp nti la tggu kat umh jer upload pic d blog ni k...tggu n bersabar...oh ya buat agnes congrats sebab dapat adik ipar pada tarikh sama ngan aku nikah...adik agnes pun kawin da...tahniah LC..nti klu nak celebrate anniversary tu join2 la k...hahahaha....jd nanti kan pic2 aku yg aku akan upload nti k...walaupun tanpa camera man yg aku tempah untuk majlis tu tp aku cukup berpuas ati sebab adik2 aku n bakal adik ipar aku pandai bermain ngan camera...suma shot yg d amik cantik2 belaka...buat suma aunti suzi,etoi,peng,baira n bess luv u so much..xoxo....klu tanpa kehadiran n support dari kamu suma ntah apa jd ngn majlis kawin aku ari tu...so nanti kan pic2 aku nti k...bye

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...