rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 3, 2012

JJCM

Tengahari tadi kita JJCM kat area Sri Perdana...puas kitaorang pusing - pusing akhirnya Mr.B kata nak cuba makan kat Soup House...tak pernah lagi pergi kedai makan ni so bila Mr.B kata nak pi kami iya kan jer...


Sebelum tu korang tengok la muka c Baby ni puas - puas yer..haha..muka orang excited nak order makan la konon - kononnya..;p


Ni air yang kami bertiga order..Baby order watermelon juice, aku order air bandung cincau dan Mr.B order nescafe ping


Muka Mr.B yang excited nak start makan hahaha...dia order nasi goreng ayam jer...rasa dia bule la tahan...sedap pun sedang - sedang so kira afdal juga la Mr.B abiskan makanan yang dia order ni

Aku lak order nasi putih + udang masak butter...ok juga menu ni portion pun ngam - ngam jer untuk seorang makan...

Ni lak makanan yang baby order...fish n chip..tapi kureng sikit rasa dia sebab ikan dia ni tak fresh sangat...baby marah juga sebab selalunya dia order fish n chip kat tempat lain terus sediakan sos cili atau tomato kan....tapi dia minta kira masuk kali ke-4 baru dia dapat sos tu...macam nak sawan jer aku suruh dia abiskan makanan dia ni tapi dia wat tak tau jer dengan alasan dia yang kukuh tu kononnya sos dia lambat sampai...sabar jak aku..

Aksi baby bila dia kena marah sebab tak abiskan makanan dia...nak simpati dari Mr.B la tu sebab aku da amukkan dia di kedai makan tu kan...tapi sorry la yer baby sebab aksi minta simpati tu tak berkesan langsung hahaha

Bila perut da kenyang kitaorang pun terus pi tinjau - tinjau karnival yang dianjurkan oleh Klinik Kesihatan L/Datu...tapi sorry la yer sebab pic memang aku takda amik sebab cuaca tak mengizinkan lagipun ai sibuk tengok - tengok baby main masa tu...;p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...