rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya Semua...


yeah...yeah....lusa da raya da...itupun aku dapat dengar pengumuman raya kat radio d kereta jer sebab mati karan di rumah tadi...hehehehe...sempat gik aku kenakan adik pompuan aku yg berada d kk n mummy aku d umh tadi..aku cakap kat dorang esok da raya da...maaf yer connie n mummy sebab bergurau senda tadi ngan korang...gurauan yang bule buat korang sesak nafas dengar tadi...hahaha..di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya buat Ras, NIk, Ain, Kak Carol, Staff FMSLD dan semua umat islam seluruh dunia..( ceh macam la seluruh dunia baca blog aku..hahahaha )
raya ni bagi sapa2 yang balik kampung tu drive hati2 yer...jan la bawa keta tu laju2 sebab x kan hilang kampung halaman korang tu...bagi yang x dapat merayakan hari raya tahun disebabkan kena kerja ni jangan la sedih yer....mana tau rezeki tahun depan dapat cuti la pula kan???
macam mana persediaan raya korang???tahun ni aku punya persediaan biasa2 jer...iyer la kan aku kena keja...cuti pun time raya pertama n kedua...adik lak esok baru dapat balik...nasib baik bukan esok raya kalau x cian mummy aku buat persediaan sendiri2 kan???
nanti cadang nak p beraya tempat kawan2 aku la...itu pun kalau da kesempatan..hehhee...
buat kawan2 aku jangan lupa datang umh yer...raya pertama la of course aku buat open house...sapa2 yang baca blog ni jan la segan2 nak datang yer...biasa la kan hp da x selalu top up so dari blog ni jak aku jemput korang boleh???hahahah...
apa pun sebelum aku ni penat nak menaip panjang lebar aku nak minta maaf bebanyak ngan kawan2 n famili aku...iyer la kan???mana la tau aku ada buat korang terasa ati ngan aku...tapi aku tetap menten baik kan???ahahahha...jan simpan dalam ati yer kalau aku ada terbuat silap kat korang...kan da nak raya so kita patut bermaaf - maafan...ceh ( ayat dalam tv tu aku copy )
lastly....SELAMAT HARI RAYA ...MAAF ZAHIR DAN BATIN YER SEMUA.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...