rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 21, 2010

raya ku raya mereka jua...

enrty kali ni mesti la pasal raya kan???sekarang ni kalau tengok d facebook terutamanya mesti semua yang menyambut raya semua upload gambar raya dorang...yang mana ada blog semua cerita pasal raya juga...so memang kena la tajuk entry aku kali ni...raya ku raya mereka jua...hihihi

tahun ni raya kami sambut d LD jer...x der balik kampung sebelah babah aku..x juga balik raya sebelah husband aku..sebab penyebabnya ialah husband aku kena keja masa raya pertama n kedua dan aku lak kena keja raya ketiga n keempat..huhuhu...

masa raya pertama tu kami ada amik gambar sefamili...thanks 2 my unlce oden sebab jadi juru gambar time tu...tema kali ni kitaorang pakai tema biru tau...hehehhe...cantik juga bila da ramai2 pakai baju kolor semua sama...


ni la mummy dan babah aku...sedondon jer kan???macam dato n datin da aku tengok...
ni pic aku ngan my luvly husband...sanggup hubby aku balik kejap semata - mata untuk sesi bergambar keluarga ni...cian hubby kena keja d pagi raya kan???x per la...kan da keja...


ni gambar kami sefamili...jarang tau dapat berkumpul macam ni..sebab dua adik aku bukan tinggal d LD..dorang balik dari KK pun bila ada cuti jer...terutamanya musim perayaan jak kami berkumpul semua..rasa - rasanya klu dapat cuti gik tahun depan panjang umur raya kali tu maybe aku lak yang teda d LD sebab da janji ngan husband kena bergilir - gilir balik kampung...

ni gambar bersama nenek aku n kazen n aunty aku....
ni la kazen aku sebelah mummy aku...kecik2 gik kazen aku sebelah famili mummy ni...ni la semua staring yang boleh buat kita pening bila dorang da berkumpul...sporting sangat dorang ni bila d suruh bergambar...siap lompat - lompat gik...
ni lak puteri kami...puteri yang sentiasa buat kami semua happy...dia la paling sibuk masa raya tu...nak membantu kononnya tapi sebenarnya menyemak jer...hahahahaha
x bole miss nak amik pic ngan baby tau...x lengkap hidup klu x bergambar ngan budak kecik ni
ok..kita crita pasal famili sebelah husband aku lak, aritu kan my adik ipar ada kirim gambar raya dorang ( famili sebbelah hubby )...thanks ya sis ida sebab berkongsi saat raya time tu walaupun kami teda masa tu...tema famili sebelah hubby ialah coklat...aku nagn hubby pun ada juga buat baju tema coklat biarpun kami x merayakan raya tahun ni bersama dorang...saja jak buat baju raya coklat tu...nak adil kan...kalau da famili sebelah aku kami buat baju kolor biru then kena juga buat baju kolor coklat untuk sebelah hubby....

jom kenal - kenal ngan famili hubby aku...

ni la ayah n ibu...walaupun senyum tapi tetap terpancar wajah sayu dihati dorang bila anak sulung dorang x dapat balik beraya bersama - sama..iyer la first time raya berjauhan ngan husband aku...
ni la adik ipar pompuan aku...dari kiri Fira, Ida & Rina
ni lak gambar bersama nenek n atuk husband aku...
ni la famili husband aku...yang tengah - tengah tu aku belum perkenalkan kan???itu adik lelaki husband aku Zulfadli nama dia...
okey...ada abis da cerita pasal araya aku tahun ni...harap - harap raya korang pun happening juga macam raya aku tahun ni...insya Allah kalau panjang umur tahun depan aku cerita gik pasal raya ni yer....

buat yang x dapat balik raya tahun ni jan la sedih - sedih ya...macam husband aku dia sedih sangat- sangat tau siap aku pening gik macam mana nak buat dia rasa okey 2 minggu sebelum raya tu...next raya maybe aku gik yang bersedih agaknya...hihihi...xper la da adat berumahtangga kan??tolak ansur tu perlu ada...

puas ati dapat cerita pasal raya ni...hihi...okey la nak sambung buat kerja - kerja yang masih banyak ni...see u next entry...;p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...