rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 13, 2010

sunsilk....

hehehehehe...sajork jer buang tabiat nak ikut2 promote sunsilk ni...mesti semua pernah tengok iklan sunsilk kat tv kan????jom kita layan~~~kenali pakar-pakar kejelitaan rambut sunsilk...hehehehehe

1.Yuko Yamashita – Pakar Rambut Lembut Terurus, TokyoBeliau adalah pakar kecantikan rambut, pensyarah dan inspirasi di sebalik proses melurus rambut yang dipatenkan di beberapa negara dan digunakan di beribu-ribu salun di seluruh dunia. Yuko berusaha untuk mengurangkan geseran antara rambut supaya boleh menggeluncur licin untuk rambut lembut terurus. Rangkaian produknya, Sunsilk Silky Smooth & Manageable yang mengandungi Keratin Yoghurt Nutri Complex™ menjinakkan rambut liar dari akar umbi hingga ke hujung untuk mengurangkan kekusutan.


2. Thomas Taw – Pakar Rambut Rosak, LondonSeorang pakar dan pereka fesyen rambut dari London dengan senarai pelanggan yang termasuk pemuzik, peragawati dan pelakon terkenal, begitu gigih dalam usahanya untuk membaik pulih rambut yang rosak. Rumusannya untuk rangkaian Sunsilk Damaged Hair Reconstruction mengandungi Olive Serum Nutri Complex™ untuk membaiki pulih rambut secara dramatik dengan menembus jauh ke dalam helaian rambut dan mengisi rekahan setiap helai rambut yang rosak, lapis demi lapis.


3. Teddy Charles – Pakar Rambut Lurus Beralun, ParisBeliau seorang pereka fesyen rambut berpengaruh dari Paris, sering bekerjasama dengan jurugambar terulung dalam industri seperti Mario Testino dan pereka fesyen seperti Karl Lagerfield dan Marc Jacobs. Teddy menyeru supaya wanita tidak takut untuk melakukan perubahan! Tugas saya ialah untuk memberi keyakinan kepada wanita untuk menampilkan kecantikan rambut mereka. Rangkaian produk penjagaan rambutnya, Sunsilk Straight Perfection, mengandungi Aqua-Lysine Complex untuk menjadikan rambut lebih lurus dan tampak anggun sepanjang hari.


4. Dr. Francesca Fusco – Pakar Penjagaan Kulit Kepala, New YorkAdalah salah seorang pakar dermatologi dan pakar penjagaan kulit kepala dari New York yang paling dihormati, dan sumber kepakaran bagi CNN dan ramai selebriti Amerika. Beliau berpegang kepada falsafah: Kulit kepala adalah sebahagian daripada kulit, dan anda perlu menjaga dan merawat kulit kepala sama seperti anda menjaga muka! Rangkaian produknya, Sunsilk Lively Clean & Fresh, diperkaya dengan Vitamin Citrus Complex, untuk menangani pengumpulan berlebihan sebum kulit kepala agar kulit kepala sentiasa bersih dan sihat, dan memberikan kesegaran sepanjang hari. Dua varian lain yang diciptainya termasuk Sunsilk Hair Fall Solution dan Sunsilk Anti-Dandruff Solution.


5. Jamal Hammadi – Pakar Rambut Bersinar, Los AngelesBeliau dari Los Angeles dan terkenal kerana sentuhan karismanya untuk gedung busana anggun antarabangsa, seperti Chanel, Dior, Gaultier and Galliano. Kata Jamal – Rambut kanak-kanak secara semula jadi sihat dan bersinar. Inilah yang boleh diharapkan oleh wanita daripada rangkaian produk yang saya cipta bersama Sunsilk. Rangkaian Sunsilk Stunning Black Shine mengandungi Henna Mica Complex, yang menyuburkan setiap serat rambut dengan lembut untuk mengaktifkan ciri-ciri kilatan semula jadinya, agar rambut sihat bersinar dari dalam ke luar.


6. Ouidad – Pakar Rambut Ikal Mayang, New YorkDigelar ‘Ratu Keriting’ tersohor di dunia dan pemilik dua salun keriting eksklusif di Amerika ini begitu berminat untuk memperkasakan wanita di seluruh dunia dengan mengeritingkan rambut dengan sempurna. Beliau bercita-cita untuk mempengaruhi setiap gadis berambut keriting di seluruh dunia supaya membuang alat pelurus rambut mereka dan menghormati rambut mereka yang keriting. Rangkaian produknya, Sunsilk Defined Curls, mencantikkan rambut keriting dengan mengawal ketebalan dan mengurangkan keriting halus yang meremang. Ramuan tambahan Ouidad untuk menjinakkan rambut keriting ialah Hydro Elastin. Sunsilk Defined Curls tidak dijual di Malaysia.


7. Rita Hazan – Pakar Penjagaan Rambut Berwarna, New YorkBeliau adalah salah seorang pakar warna rambut yang paling disangguni di dunia, terkenal sebagai pencetus trend kecantikan dan kepakaran mengubah wajah selebriti dengan sentuhan warnanya yang menarik. Pelanggan profesional yang kaya raya terbang ke New York semata-mata untuk meminta Rita mewarnakan rambut mereka. “Rita adalah artis zaman moden dan kanvasnya adalah rambut pelanggannya yang sangat bertuah.” Rangkaian produknya, Sunsilk Vibrant Colour Protection, mengandungi Teknologi Perisai Amnio dan penapis UV untuk membaiki kerosakan permukaan rambut dan memulihkan serat rambut, menjadikan rambut cukup sihat untuk menyerlahkan kecantikan warna. Sunsilk Defined Curls tidak dijual di Malaysia.

sebenarnya dapat info ni dari
http://www.budiey.com/...

thanks buat
http://www.budiey.com/ keran berkongsi info tentang pakar kejelitaan rambut ni yer....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...