rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 12, 2010

Malam Mesra Hospital Lahad Datu 2010

ni la ayahanda aku yang bersara pada 02.05.2010 ni...hepi sangat2 tengok beliau menari bersama isteri tercinta...hehehehehe..

husband n baby


our beautiful angel ni mana2 jer nak juga kena amik pic dia tau...hehehehe



antara cenderahati yang babah dapat pada malam tu...



babah with pengarah hospital Dr. Tan Hee Ting

baby lagi..huhuhu

...us...


husbandku tu macam cenderahati tu dia yang punyer tau...semangat...hehehehe

10.04.2010 yang lepas pihak hospital lahad datu telah menganjurkan malam mesra @ malam retro 60an...best gak tau. bila tengok ada segelintir staff dorang ni pakai pakaian 60an...hehehehe...ada video sebenarnya husband aku amik tp nti la aku upload k...time ni kan staff faber pun bergaya dengan ala 60an mereka..cantik2 belaka...malam tu my babah n mummy berabis menari. x pernah aku tengok my parents sporting giler mcm malam tu...tapi aku x dapat nak tunggu sampai majlis selesai sebab kepala aku pening sangat2..so aku bawa husband aku blik dengan adik alif n baby..kira malam tu last babah berkhidmat dengan hospital lahad datu..bila dengar ucapan dari MC majlis tesebut aku rasa bangga pula sebab rupanya babah aku pernah menerima anugerah perkhidmatan cemerlang seluruh sabah..im proud of u babah...erm...perkhidmatan babah aku dari tahun 1975 hingga 2010 betul2 bermakna sebab dia bersara dengan penuh rasa bangga...hehehehehe...mudah - mudahan pas ni aku n adik2 dapat mencontohi cara babah kitaorang bekerja..dari seorang yang berpangkat rendah sampai la ke tahap yg boleh dibanggakan...apa pun buat babah semoga diberi kesihatan yang baik n murah rezeki...amin.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...