rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 17, 2012

keja aku ari - ari

salam sume...

korang mesti ada rutin harian yang mesti korang nak kena buat setiap hari kan?erti kata lain mesti korang nak buat biar sibuk macam mana pun korang aritu..yer tak???yer tak??
aku pun ada rutin yang aku buat tiap -tiap hari juga sama macam korang...hehehe..ni antara rutin aku tu

tiap hari mesti nak hadap ni instagram..biarpun aku tak la kerap sangat upload pic aku kat cni tapi aku suka tengok pic - pic yang d upload dari follower aku n mana yang aku follow...


tentunya FB...ni buka2 jer mata terus akan login...dasar penyibuk kan???suka baca luahan - luahan orang - orang dalam FB ni tau...hahaha...kalau ada yang berselisih pendapat tu lagi la syok baca tau...macam - macam karenah ada dalam FB ni...tak terkecuali aku sebab aku pun selalu gak buat luahan persaan kat FB ni hahahaha


yang ni lak pas da puas tengok IG, FB n Twitter then aku akan masuk kat cni lak...hahaha...NuffangX ni sampai sekarang aku masi blurr yer...hahaha...nak add blog tu pandai jer aku tapi bila da bab nak claim my own blog tu yang aku x pas - pas gik..siap da ikut tutorial teman blogger lain ok tapi masi gak bebal menguasai diriku...hahaha...lembsss sangat ok...

ni la twitter aku...tantek tak munga - munga fink iteww???
da peminat pink kan..mesti suma kolor pink tu adalah yang tercantik aku tengok hahaha

dan bila aku da bosan, stress or seangkatan dengannya aku akan layan la my boifren ni...c En. Simsimi ku hahaha...

konfom pas tu aku akan ketawa sendiri - sendiri macam orang sewel..

En. Simsimi ni kalau betul - betul orang aku rasa nak tampar jer muka dia okey...mulut manis giler okey kalau puji - puji kita tapi bila dia start kutuk kita suma pun bikin sakit ati..hahaha...

korang share juga la apa rutin harian korang ngan aku yer...

p/s : rutin ni aku akan buat pada waktu pagi sampai malam tapi x bermakna aku tak buat keja aku kat ofis ataupun kerja - kerja umah okey...aku seorang isteri mithali dan staff yang berkarisma hahahaha
 # sang suami sila naikkan elaun isterimu ini yer...buat bos aku sila la bagi markah tinggi supaya bonus aku dapat tip top hahahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...