rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 31, 2012

Happy New Year 2013

X sangka tahun 2012 audah pun melabuhkan tirainya dan akan datang tahun baru pula...

Aku sentiasa bersyukur kerana diberikan kesempatan untuk meraihkan tahun baru ni...semoga aku diberikan kesihatan yang sentiasa baik...buat suamiku mr.B semoga apa yang kita hajati selama ini tertunai untuk tahun depan insya Allah...terima kasih kerana sentiasa mendoakan isterimu ini untuk semua kebaikan...buat my only angel BABY semoga akan sentiasa menjadi anak yang menghormati orang tua dan akan sentiasa cemerlang di sekolah...buat my babah n my mummy semoga kamu berdua sentiasa diberi rezeki yang maha luas dan semoga sentiasa sihat untuk menghabiskan masa bersama selama - lamanya...buat my family in law, semoga kita sentiasa berbahagia...buat my siblings semoga ikatan kita sebagai adik beradik sentiasa kuat dan utuh...dan x lupa buat semua my family n frens semoga sentiasa dalam keadaan yang happy dan baik - baik saja...

Azam???rasanya banyak lagi azam aku dari tahun - tahun lepas yang belum terlaksana sepenuhnya dan aku harap semua tu akan terlaksana satu demi satu walaupun mungkin mengambil masa yang lama untuk terlaksana hehehe

Tu jer la ucapan aku untuk tahun baru ni hehehe...panjang sangat kan mengalahlan PM jer hahaha

P/s: korang ada wat BBQ ker???mesti korang happy kan???aku just menghabiskan masa bersama family tersayang sambil menjahit n mengunting felt ku hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...