rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 2, 2011

tq pelangi

ehhh???heran yer..iyer la tetiba lak cakap tq kat pelangi kan??aku maksudkan tu tq buat penerbitan pelangi sebab da kirimkan buku novel aku...korang mesti pernah nampk filem Twilight kan??aku memang minat abis la ngan movie ni...bukan apa da la jalan ceritanya best pas tu hero dia macho gilerrrr....cair hati memandang kan...tak pernah aku tengok wayang yang hantunya cantik2 dan encom2 belaka..selalunya mesti buruk la muka hantu nya...hihihi...

sungguh2 hepi tau dapat buku ni kemarin..korang tau pas aku beli buku ni melalui online, kalau d umh jer aku akan balik - balik jenguk luar tengok2 mana tau buku aku da sampai..excited sampai macam tu sekali okey...sebenarnya tak terniat pun nak beli secara online ni tapi memandangkan kedai buku yang aku pergi tu kata buku ni belum lagi dorang order so aku amik keputusan beli online jer...hahahaha...tapi aku puas ati okey...

so...kalau korang nak beli buku - buku secara online ni feel free tengok kat website ni www.pelangibooks.com

pas ni nak cari buku yang d tulis oleh penulis terkenal Ramlee Awang Murshid ( correct me if i'm wrong..mana la tau salah ejaan nama tu )..dia ni penulis buku thiller yang best2...aku da baca buku beliau, antaranya, Tembirou,Semangat Hutan,Ranggau,Mandotori,Cinta Sang Ratu dan banyak gik la yang aku da tak ingat tajuknya....tapi buku2 ni kena cari kat alaf21...hihihi...






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...