rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

my sis engagement ( part 1 )

15.03.2011...tarikh di mana adik aku sah menjadi tunang orang...tapi yang terlebih excited dua orang anak kesayangan aku c dayang sama c baby...iyer la kan dorang pun nak di make up kan...tengok jer muka dua orang ni lebih - lebih excited dari yang menjadi watak utama..hahahaha...tak pa la janji dua budak tecit ni happy...


muka yang tak sabar menunggu untuk di make up..hihi

ni la sis connie...lucu betul la time ni sebab dia tak pernah bermake up kan so bia dia di make up macam ni dia ketawa2 n senyum2 sendiri...apa kah???

gelagat dayang & baby yang ter'excited lebih

happy nya c dayang

baby pun happy juga..


sedang di make up oleh kak rose...suka cara dia make up kita tau...cantik & bersesuaian nagn citarasa kita...( abaikan background seksi tu yer...hahahaha)

ceh...bila da siap make up maka dayang pun tersipu malu...hahahaha...control sangat la anak - anak aku ni...

turn baby lak di makeup
muka baby bila da settle di make up kan..hahahaha...

suka bergaya betul dua budak ni...

p/s : pic sis connie pas d make up???lupa la nak amik..hihihi...sowie yer...

masa ni p set rambut kat saloon aunty annie...simpe but nice...suka...
hihihi...ni keja aku ngan lala a.k.a buntet...dorang bz ngan set rambut segala aku ngan dia pose muka malu...hahahaha..malu ker???


sis connie yang suda siap di dandan...
baby juga...cantik kan anak mama???

itu jer entry aku yang cukup ringkas...tak larat la nak panjang - panjang sebab sekarang mood tak berapa nak bagus...gastrik melanda diriku...
so entry lain tu nanti aku cuba sedaya upaya untuk updatekan untuk korang yer...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...