rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 28, 2010

macam - macam jer

aku sakit tau...x kecian ker ngan aku ni sakit memanjang...minggu yg lepas2 baru jer baik dari sakit demam panas yg teramat sampaikan masa check doktor tu terkejut tgk temperature badan aku 39.5'c...panas kan???

yg latest ni lak aku start sakit kepala jam 11 mlm...tapi aku tahan2 jer...last2 teruk aku rasa sebab jam 12 lbh tu aku da start muntah2...kira jam 1 pagi tu aku da x leh tahan n aku minta hubby antar aku ke hospital...sakit korang...betul serius ni...dua kali kena jarum tau...huhuhu...rasa nak nangis jer time tu...cian tgk hubby yang panik semacam...da la kena keja pagi ni tapi setia temankan aku sampai dekat jam 3 pagi d kecemasan....tq hubby

sekarang ni sakit tu da berkurangan...syukur alhamdulillah....petang ni lak semangat nak join buka posa ngn kawan2 sepejabat...hijau..hijau...hehehehe

nanti kan pic kami orang yer...nti rajin2 gik nti aku update ( kalau...rajin...;p )

chow....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...