rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 4, 2010

cadangan blaik kg ari sabtu ni

erm...kami suma cadang nak balik kampung nek yun ari sambtu ni...kira nak bermalam d kampung tapi memandangkan baby n aunty eoti ada suka sekolah pada ari ahad, kami cadang petang sabtu tu akan balik LD juga...

kali ni balik kamoung sebab nak cat kuburan my lovely aunty siti....bapa muk ( uncle aku ) siap belikan cat gik da....dia kol aku ekmarin bagitau dia nak bawa kami balik kampung supaya aku leh join mencat kuburan mendiang aunty....hubby pun nak ikut sama...ingatkan dia nak tinggal, sebab kan dia dari keja malam...mana la tau dia nak rehat balik dari keja malam tu...

apapun...nanti aku amik picture ya...e2 pun kalau aku x busy mencat...hehehehe...tapi hubby kan ada...mesti dia la yang menjadi mangsa aku untuk amik gambar nti...

so..tunggu aku update blog ni gik yer...bye...chow sin chee....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...