rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

waka...waka..

bila tengok klip video ni mesti semangat membuak - buak tengok bola kan??best lagu ni...suke sesangat la...

ni kes bila si suami membawa si isteri tengok bola :

b : syg nti kita tengok bola yer???temankan b..

syg : ok b...( dalam ati eleh...b tetap akan tido gak depan tv tu )

b: semangat ni syg...ari ni ada match yg best...rugi x tengok...

syg : owh...yer ker???ok b...nti kita tengok bola sesama ok...

ZZZZZZZZZzzzzzzzZZZZZzzzzz...hahahaha...hubby aku berdengkur depan tv...belum pun sepruh masa pertama da macam ni kejadiannya...wakakaka

hubby..hubby...lucu sangat la bila b ajak tengok bola...n aku lak tiap kali pun hubby aku ajak aku jwb dengan nada bersahaja...sebab aku tau hanya aku n adik alif aku jer yg tengok match tu sampai abis...hahahahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...