rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1, 2010

cuti ku

erm...mcm mn nak mula erk???

aritu aku cuti start 27hb...cadang nak p kawin kawan aku ren tp ada hal penting aku terpaksa batalkan last minute p wedding dia...upset juga la tp nak buat macam mn famili hubby aku kena utamakan dulu...sowie yer ren...sowie sangat2...aku ada send dia msg pagi tu tp ren x reply...busy maybe...

dear ren...harap2 ko akan bahagia sampai bila2 ngan org tersayang...buat joem klu ada baca blog ni harap2 ko akan jaga ren ngan baik...jan buat dia sedey2 gik yer....lupa nak tnya honeymoon kat mn erk???hehehehe

owh ya...agnes pun ada msg aku time tu tnya aku dtg ker x ren's wedding tu tp aku x dapat nak reply coz aku time tu busy ngn urusan famili hubby, x sedar rupanya hp aku mati sbb teda bateri...da mlm time nak rehat tu bru aku sedar...sowie yer mama calvin...

percutian kali ni x la macam cuti2 yg lepas...aku byk habiskan masa aku d beaufort..insiden rambut n muka ibu terbakar ari tu betul2 buat aku takut nak dekat ngn tempat masak...nasib baik ibu teda apa2...ubat yg d beri oleh doktor tu betul2 mujarab...langsung teda tinggal kan kesan lecur d muka ibu...harap2 ibu sihat yer...mama ( nenek hubby yang memang kami panggil mama ) pula ada sihat sikit...semoga famili hubby sihat selalu la hendaknya...bukan apa kami yang tinggal jauh dari dorang ni mmg susah nak balik minggu2...

erm...nmpknya aku kena fikir lak nak pakai baju apa time ras kawin...harap2 kali ni aku betul2 dpt p sebab time aku kawin tu ras ada datang tau...siap ras n ain p bilik gik jumpa aku...

balik p bab cuti aku...aku rasa next time cuti aku nak cuti lama sikit ler...( ceh..klu approved ) sebab memang x puas aku nak jalan2...cuti kali ni betul2 cuti macam kelam kabut jer...semua plan x jadi tau...huhuhuhu...tapi x per janji hubby jumpa famili dia, dia hepi ertinya aku pun hepi gak....

so???ada idea x nak suru aku cuti len kali p mn???bg idea yang bernas jer tau...wakakakaka


p/s : 1hb june 2010...ertinya da 4 tahun aku knl ngan hubby...n 13hb june ni masuk 3 bulan perkahwinan aku ngan dia...hopefully everything gonna be okey...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...