rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 26, 2012

Sibuk la sangat

Hari ni aku betul - betul jadi super women tau sebabnya....

Tadi awal pagi lagi aku da bangun awal sebab tetiba mummy aku kol kat ofis, aku ingatkan babah aku sakit lagi tapi rupanya mummy aku temankan aunty aku nak bersalin, syukur alhamdulillah anak aunty aku gegurl seberat 3.20kg... Ni bermakna tahun ni raya aku kena sediakan lebih duit raya hohoho

Pas balik dari hospital lawat aunty aku, aku bergegas pergi ke perdana sebab aku join kursus cupcakes dan muffin,adik ipar aku pun join sekali...syukur alhamdulillah gak aku dapat input yang berguna untuk aku memulakan bisnes kecik - kecik nanti...

Then balik jer dari kursus tu aku bergegas balik ke hospital untuk membantu mummy aku kat sana...hehe

Then balik dari hospital aku pergi join lak majlis malam amal yang dianjurkan oleh pihak hospital...dapat join pun sebab husband kalau tak xda maknanya aku dapt join hahaha

Dan sekarang ni aku update blog aku sambil baring kat ofis ni,ekceli aku keja syif malam arini...hehehe

Okey la....memang banyak aku berhutang kat blog ni kan...bila - bila musim rajin aku datang nanti aku upload suma piccas untuk korang yer sebab buat masa ni x koser mak nyahh hahaha

Okey bai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...