rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 17, 2010

my dream

betul aku cakap kat korang....betul sangat2...x tipu tau...

3 kali aku mimpi yang sama jer...bukan nak percaya mimpi tau...sebab mimpi kan mainan tidur...tapi kali ni aku mimpi bukan mimpi berlawan ngan musuh otomen or jadi heroin macam dalam drama korea tau...kali ni entry mimpi aku tu my MIL n nenek hubby aku bagi aku tudung...cantik betul tudung tu...berkilat2 macam emas MAMI JARUM tau....aku tanya la pendapat kawan2, my mum even my hubby pun cakap maybe masa untuk aku mengubah penampilan aku dengan penampilan baru...bertudung n membuat diriku makin ayu n molek...ayu???wakakakaka...

ari pertama aku mimpi tu aku buat dek jer la...tapi sikap berubah sikit sebab selalu sangat tengok orang jual tudung online...

next mimpi aku tu, aku da bagi hint kat hubby aku yang aku nak pi kedai jual tudung d bandar tu...Dubai Collection...kununnya nak tengok2 tudung...

mimpi gik kali ketiga aku da betul2 nak beli tau...siap suru hubby tanya teman seofis dia d mn nak dapat tudung yang murah lagi cantik....huhuhu

aku kan pernah bgtau hubby sekiranya aku pregnant or aku mendapat tawaran keja d gov tu aku akan mula bertudung...kira itu la niat aku tapi klu da nak d awalkan niat tu pun bole kan???bg pendapat korang yer....

ya Allah...seandainya Kau bukakan ati hamba Mu ni untuk bertudung...aku dengan hati terbuka akan melaksanakannya...Insya Allah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...