rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

erm...erm...erm....

kehabisan tajuk da kan???ketara betul la...hahahahaha...boring la sangat2 ari ni. satu ari aku tido tau...nak cakap x sihat cukup sihat da ni..maybe pembantu rumah ari ni n esok cuti so rasa penat sangat2 buat keja umh sendiri2...hehehehe...alasan jer kan aku ni???
apasal aku x dapat main farmville???korang suma dapat x???bila semangat berkobar-kobar nak main time tu la pula x bole nak main n bila x nak main time tu lak dapat main...ish...geram btl...
panas betul ari ni tau...da pasang aircond pun masi gak aku rasa panas..huh...suma la menjadi keluhan aku ari ni..
husband balik lambat ari ni..banyak sangat keja nya kunun...erm...selalu sangat da blk lambat tau...bulan depan lak da start masuk syif da husband aku...walaupun terpaksa keja syif tp yg bestnya company dorang ni 4 ari keja syif n 4 ari gak cuti...bestkan???
x lama gik babah bufday yang ke-55 thn...huhuhuhu...babah da pencen da...sekarang ni tengah urus bisnes dia yg kecil-kecilan tu...wish u success babah ngn bisnes tu ok...mcm x percaya jer babah da 55 tahun...n tahun ni dia pencen tahun ni gak dia dapat menantu...maybe akan bertambah menantu dia tahun ni gak...iyer la kan adik aku pun aku rasa ada jodoh tahun ni pun nak buat majlis dorang...erm...bertambah la rezeki famili kamiorang..
hehehehehe...nak bg hadiah apa ya kat babah nti???nak kena bincang ni ngan hubby...erm...kek jak kot...hahahaahah....siap suru babah tiup2 lilin gik...aku rasa time tu bukan babah yg tiup tp baby yg tiup sbb dia tu kan kalah2 orang sambut bufday hepinya...hehehehehe....
ok la...nak cuba login farmville dulu la...abis la tanaman ku nti mati...rugi la pula nanti...ceh...( mcm betul jer )...
chow...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...