rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 15, 2014

Nurul - Nurul Ku

 Assalammualaikum....

Sori yer baru pula la nak update blog kan?

Nak kata bizi tak juga la bizi sangat...kat tempat keja biasa - biasa jer bizinya...kalau kat rumah pula memang la bizi tapi kebanyakkannya bizi melayan anak kecil jer...selebihnya aku bizi berFB, berIG, berWHATSAPP dan berWECHAT hahaha...

Mesti nak tau perkembangan aku and anak -anak kan?( ada ker follower ni nak tggu aku update???...perasan sangat kan ?)

Kita cerita pasal ira dulu ok...anak ni da 1tahun 3 bulan...da pandai jalan da...membebel pun tak kurang hebatnya...hihi...sapa - sapa pun boleh jer bawa dia ni kiranya tak takut la ngan orang yang baru dia jumpa...da pandai sebut no..no..no kalau dia tak nak sesuatu siap geleng kepala gik...pandai da sebut nenen kalau nakkan susu dan kadang - kadang nenen tu boleh bertukar ke ngeh...ehhh...pandai2 jer tukar - tukar sebutan kan...buat mummy kofius jak..

Kalau nak tido mesti nak dengar suara daddy dia mengaji dulu...kalau da daddy dia kena kerja syif malam terpaksa la mummy dia ni dengarkan suara daddy dia yang dirakam...

Betul - betul anak daddy ni...kalau kakak Baby or mummy dekat - dekat ngan daddy dia memang siap la kena lempang hahaha...penjeles yang amat ok...

Hah...malas nak taip bebanyak ni...tengok jer pic ira ni yer...


Ira pakai spek daddy Boy nya ( uncle ira merangkap adik aku ) memang ira berkenan sangat ngan spek ni hahaha...kalau da pakai memang dia siap pose budjet paling comel da ngan spek ni...lucu pula bila aku tengok balik pic ni...

Ni pula mesti la sapa yang follow aku dari mula aku ada blog ( gjie83.blogspot.com ) sampai la da pakai blog ni mesti kenal ngan Baby kan...besar da anak mummy ni...anak dara da...tak rasa Baby akan masuk tahun5 da tahun depan...hobi Baby sekarang ni SELFIE saja...tak selfie dia akan layan lagu korea dia jak...hurmm...daddy kata kononnya mummy la ni yang pengaruh anak dia minat korea...tak patut...tak patut...

Seorang kakak yang amat penyayang...rajin tolong mummy da di dapur terutamanya bila mummy cakap nak buat kek...anak daddy juga ni sebab apa - apa pun mesti daddy dia yang tahu dulu rahsia or cerita dia di sekolah...

Susah da nak amik pic ngan Baby ni sekarang sebab kan dia da budjet nak selfie jer haha...


Tu jak la nak share ngan korang...sambil update blog ni aku layan lagu patah hati hahaha...bukan patah hati ngan husband aku yer tapi kawan ofis ni yang patah hati agaknya hahaha...jangan marah ya Loren...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...