rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 22, 2014

Anniversary

Salam...

13 haribulan aritu adalah nniversary aku ngan Mr.B...Mr.B belanja makan dan tempat adalah ditentukan oleh Baby...bila Baby yang membuat keputusan terpaksa la aku join jer bila dia kata makan kat Pizza Hut...ekceli aku ni kureng sikit makan - makan pizza ni...tekak kampung kan ;p

Anniversary kali ni memang spesel sebab aku kata ngan Mr.B nak angkut anak sekali hahaha...Mr.B dia ok jer...

Ekceli kan kami sambut awal anniversary ni sebab Mr.B kan da keja kat KK...so bila dia balik cuti aritu keputusan untuk celebrate awal dari date sebenar sebab takkan la gara - gara anniversary Mr.B kena apply cuti lagi kan...hihi...

Malam tu memang happening walaupun sambutan kecil - kecilan saja...

Korang tengok la gambar yang ada ni yer...

Ni la keluarga kecilku



Berselfie ngan Mr.B adalah wajib...hihi


serius sangat la tengok menu tu kan B


Kakak Baby...masa ni dia tension sebab aku da warning da kena abiskan makanan yang dia order tu...dia ni liat sikit la nak makan...


Ni budak yang paling excited malam tu....hihi



 Tu jer la cerita anniversary kami...semoga kebahagian sentiasa bersama kami sekeluarga...Amin...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...