rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 13, 2013

Selamat Hari Jadi Baby

 Salam

Hari ni harijadi Baby yang ke-9...sebenarnya tak rancang pun nak celebrate ari ni sebab da janji ngan Baby bawa dia jalan - jalan di KK ujung bulan ni Insya Allah...

Seingat aku minggu lepas aku ada order kek coklat ngan ofis mate aku Ana...last minit aku sms dia bagitau tak jadi sebab cadangan asal kan tak jadi nak sambut bufday Baby...sori bebanyak ya Ana..

Tapi aku terpaksa juga buat kek last minit untuk dia sebab Baby kata sambut kecil - kecilan saja di rumah, biasa la kan budak - budak ni nak juga tiup - tiup lilin ni...mau tak mau aku siapkan juga kek dia petang tadi..hahaha

Ini la hasilnya....simple jer kan..janji ada


 Baby potong kek harijadinya...pic ni aku send juga kat Daddy dia yang berada di KK walaupun esok daddy dia balik cuti sekejap ( Mummy Baby da lompat bintang da dalam bilik bila daddy baby cakap nak balik )








Baby tiup lilin



Buat anak mummy Baby,

Selamat Hari Jadi Sayang...mudah - mudahan diberikan kesihatan yang sentiasa baik, di panjangkan umur, dimurahkan rezeki dan menjadi anak yang solehah..Amin

Daddy, Mummy dan Adik Ira sayang Baby ketat - ketat tau..

p/s: perasan tak piccas entry kali ni baby potong kek dulu baru tiup lilin?hihi salah aku la ni upload terbalik tapi malas nak upload balik secara teratur...sori yer...harap - harap korang faham yer....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...