rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 25, 2013

50th Anniversary

Salam,
aku nak story ni...
rupanya FGB telah menyambut anniversary yang ke-50...Tahniah FGB


Dan kami semua staff FGB seluruh Malaysia telah pun mendapat hadiah jam tangan Swatch okey...ni yang original punya okey...jangan jeles ya...ni la gambar jam tangan tu..hehehe...berbunga - bunga hati okey dapat hadiah dari company ni...hahaha ( berapa banyak okey la dalam karangan aku ni kan )

p/s : macam - macam tau jer yang aku baru nak minta Mr.B aku belikan jam dapat dah pula jam tangan baru, free lagi tu...mesti dalam hati Mr.B cakap macam ni kan " jimat duit aku " hahahaha...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...