rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 3, 2012

I like...so what???hahahaha

Ramai kawan aku tanya malahan adik aku sendiri pun heran ngan perangai aku yang suka membawa makanan sendiri ( bekal ) bila aku bekerja...

Sebenarnya aku memang orang macam tu...sebabnya ialah kerana aku adalah seorang yang sangat memilih bila bab - bab makan ni...even bila aku pergi makan kat restoran pun aku agak cerewet sebab tu la aku sentiasa pergi restoran yang aku rasa selesa dan aku da pernah rasa masakkannya...kalau bab nak cuba kat restoran baru aku akan buat servay tanya kawan - kawan kalau tempat tu okey ker tak....

Sebab lain aku suka bawa makanan sendiri coz aku suka memasak di rumah hehehe biarpun tak la teror tapi aku suka masak tau...aku lebih suka makan makanan yg simple tapi menyelerakan walaupun mungkin masa tu aku hanya makan nasi + ikan masin..

Sebab lain tu aku tak pasti lak tapi yang hanya bermain dalam fikitan aku kalau aku makan makanan yang aku bawa sendiri dari runah aku akan rasa dekat sangat ngan rumah walaupun jarak rumah n tempat keja adalah sangat dekat hahahaha...mengada kan tekak aku ni....

Dan disebabkan itu juga la bila ada orang lain yang bertanya sama ada aku malu ker tak bawa bekal sendiri dari rumah aku dengan lantang akan jawab " HELLO...AKU BAWA NI MAKANAN OKEY BUKANNYA RACUN PON..."hahaha...siap ngan jelingan maut ko...hahhaha

apa pun ni jer aku bawa tadi dari rumah untuk aku makan malam...hihi...nasi putih + ikan sardin goreng berlado...hahaha..saja jer tu bagi tajuk menu mantop sikit..hahaha...

selamat menjamu selera korang sumer....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...