rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 27, 2011

hurrrmmm???

huh!!!!...makin ari makin malas da aku ni..blog jarang da nak update kan??korang yang balik - balik jenguk blog ni mesti rasa bosan da kan???napa yer??

benda yang aku belum update tu berkurun da aku simpan..cerita pasal aku dan family in-law pi keningau tu belum pun abis..piccas da suma da aku edit tapi malas juga aku nak updatekan untuk korang...ni kat ofis sekarang ni pun aku malas gak nak buat apa - apa..rasa nak balik rumah jer nak tidor...tidor jer la keja aku nak sangat kan membolat yang melampau...

ari sabtu lepas pun aku rasa aku tidor tu kalau bule sambung sampai esok paginya aku nak..hahahaha...melampau kan???keja malam kat ofis ni pun bukannya susah sangat tapi aku rasa penat betul...penat jer la memanjang...malas pun memanjang juga la...Mr.B pun aku rasa da naik heran da ngan aku yang malas dan penat jer memanjang ni...hahahaha....

ok la...aku janji nanti aku update cerita pasal bumi keningau tu yer...janji..janji..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...