rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 7, 2011

happy birthday babah

02.05.2011 genap la babah aku 56 tahun..hihihi...da veteran da babah kan?? ( hahaha..kalau babah tau ni abis la aku )






masa ni da juga aunty Bess, aunty peng & aunty Titie join sekali sebab secara kebetulan lak dorang ada kat rumah...


buat babah,

mafkan gjie ya sebab hanya dapat belikan babah kek saja untuk harijadi babah kali ni...harap babah berpuas ati...insya Allah gjie akan cuba buat jamuan untuk babah dan mummy nanti sempena ulangtahun perkahwinan kamu..hihihi...

semoga babah sentiasa sihat saja ya, dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan semoga mendapat menantu baru gik tahun ni..insya Allah...hihihi

luv u babah...





p/s : jom layan jer piccas yang sikit ni..hahahaha





cheese cake buat babah..sedap okey..




nyanyi - nyanyi lagu harijadi buat babah



tiup jangan tak tiup babah..hahaha





babah jarang senyum tau..memang dari dulu gik babah macam tu..so bila senyum mesti kami rasa lucu..hihihi...senyuman kesyukuran dari babah sebab sekarang ni rezeki dia melimpah - limpah..syukur al-hamdulillah...





romantik kan??erm...mr.B pun tak pernah buat adegan suap - menyuap ni dengan aku...hahahaha..jeles melihat kemesraan ibu bapa aku ni..
okey...itu jer seringkasnya entry aku pasal bufday - bufday ni..hihihi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...