rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

SWEET MEMORIES ( TRIBUTE 4 MY FRIENDS )

korang mesti macam aku juga kan punyai ramai kawan..terus - terang aku bagitau korang yer, aku ni seorang yang susah nak berkomunikasi sikit ngan orag ( iyer la tu...;p ) tapi bukan sombong okey cuma aku ni jenis yang diam - diam pemalu kunun buat pertama kalinya tapi bila da kedua kali n seterusnya korang akan lihat bertapa meriah n mesra alamnya aku ni..

masa sekolah menengah dulukan aku ada 4 orang teman yang aku rapat...yang lain tu rapat juga tapi bagi yang 4 orang ni jer aku akan ceta rahsia aku..yang lain tu kawan untuk aku bergurau -senda sesama sendiri masa dalam kelas..

sekarang keempat-empat teman aku ni pun da kawin da..so thats mean kami masing - masing ngan komitmen pada family sendiri...jarang nak contact2 gik da..kalau ada pun hanya d FB jer kami akan ceta - ceta n mengimbas kenangan manis kami masa di sekolah dulu...

okey biar aku perkenalkan pada korang yer

yang dari kiri tu nama dia Widiawati, sekrang di semenanjung da..tinggal ngan familynya kat sana n keja pun di sana gak...pas tu yang sebelah dia tu konfom la aku kan???hihihi..kurus sangat la kan??then sebelah aku lak nama dia Nurhanisah Biran..kini bergelar cikgu da dia..dan yang last sekali tu nama dia Dayang Faridah Sahari..erm...dia ni ntah mana da menghilangnya..kejap dia ada kejap dia teda...

eh...aku bagitau korang teman rapat aku tu ada 4 orang kan??ok yang seorang gik tu nama dia Ramana Rajoo..boy okey..tapi aku teda gambar dia..khabar dia pun aku lama d dengar since kami abis SPM dulu

abis jer SPM aku pi Sarawak okey...study kat sana..


masa tu Tuhan jer tahu bertapa risaunya aku bila aku kena duduk asrama, iyer la kan first time aku kena jauh dari family aku..aku kan anak yang manja ( bllwwuuuekkkk!!! rasa nak muntah )

aku kena masuk bilik B106...masa tu banyak sangat kenangan lucu okey. selalu kena marah pak guard, selalu kena marah guru, selalu jer buli sesama sendiri yang ada dalam bilik kami tu..siyes aku bagitau kira nakal tahap dewa da masa tu..tak makan saman la kiranya bila kena marah tu, rasa macam kena bawa bergurau jer rasa..hahahaha....

selalu melalak2 dalam bilik pun kami juga..kira ramai yang anti ngan B106 ni...bukan anti bilik tapi anti ngan penghuninya..

tapi masing - masing pun da ngan haluan sendiri da..tapi gara - gara FB kami jumpa gik balik..aku rasa kalau ada dibuatnya reunion konfom la porak-peranda keadaan okey..hahaha...ekceli dalam bilik tu ada seramai 10org okey ( nama dorang suma ialah abby, zila, mimie, kak ida camput ngan kami gik 6 orang ni suma sepuluh kan...korang belajar la m3 ngan aku ni...hahahaha )..kira semua aku rapat la tapi da picture dorang takda ngan aku..so ni jer yang bole aku kenalkan ngan korang..

yang buat peace no war tu nama dia zac...yang baju hijau menyala tu ezan...yang barisan bawah dari kiri tu kami panggil zia, za dan zue...kira ni geng kamceng aku masa d Sarawak okey..yang paling banyak berjasa pada aku tu yang dua dibarisan atas tu..zac biasa la, dia ni ada agresif sikit kan so bila ada yang cuba nak buli aku konfom korang akan menghadap dia la dulu...( jan marah yer zac...da nyata pun ) n ezan yang banyak lindungi aku kira kakak aku la masa tu, maksud aku tentang melindungi aku tu dia selalu jaga bila aku demam, makan minum aku, bila aku rasa rindu ngan family dia la tempat aku nangis......thanks ladies..korang da pernah sinari hidup aku ngan gelak ketawa dan tangisan bulan madu ( tetiba )..

kalau nak pulang cuti raya kat Sabah masa tu semua pun akan trip2 nangis..hahaha...macam xkan jumpa lagi da...tapi sekarang ni memang susah la nak jumpa da...coz..ada yang di Sawarak n ada yang di Sabah ni gak...hihihihi

da abiskan ceta pasal kawan masa sekolah dulu....

sekarang ni nak ceta kawan time da ada keja ni pula la yer...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ni kawan baik aku dari start aku keja d FMSKNK dulu...masa baru masuk keja di sana kan dia la kawan aku..nama dia Azizah Asmat...comel kan??gambar ni kami amik masa tu balik dari majlis kawin teman sepejabat kami Sharuddin d KK...


bestnya ngan dia ni kan..dia akan cakap dia marah kunun kan kami semua tapi muka langsung teda muka gerun okey...hahahaha...kira dia ni admin yang teraniaya la...hahahaha....

sekarang dia da keja kat Likas da..n aku di LD..tapi masi berhubung ngan kerapnya okey..kalau x d FB konfom dia akan sms aku bagitau gaji da masuk...hahahahaha...tinggal serumah ngan dia dulu masa d Kunak kan suka sangat paksa aku makan tau...sebab dia tau aku jenis tak suka masak dulu..so dia akan terkedek - kedek masak dan paksa aku makan..hahahha...memang aku manja la ngan dia ni..sampai sekarang ni pun kalau aku p KK kalau berkesempatan jumpa dia aku akan minta dia masak ayam masak merah kegemaran aku n sambal kicap dia...fuh!!!sedap sangat la...


then...bila da pindah d LD aku jumpa ngan dorang ni semua.....pic ni masi gik Roheni @ Ren keja d Faber...best pasal dorang ni iya la...suka bergambar...ada kamera secara automatiknya kami akan posing sakan...bayangkan jer gambar tu akan mencecah sampai 100 lebih keping padahal kami bergambar tu area2 tu juga...hahahaha...


suka berparty okey...eappppp....bukan party liar yer...kami suka buat party dalam ofis jer...kira kami suka berkumpul ramai - ramai untuk memecah belahkan ofis kami ni...hahahaha....( takda la dasyat sampai macam tu )

gambar ni diambil masa nak bertolak ke Sandakan...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

ni la kawan aku yang ada sekarang...hihihi......masa pakai suma baju kolor hijau ni Ren da pindah keja da...keja gomen da...dan Ain pengantinya...masa baru masuk keja dulu ayu jer tapi sekarang ni...jan cakap la...nanti cik Ain kita malu...;p...

tengok jer gambar ni korang mesti da dapat agak kan? memang kami suka berposing depan kamera....

sooooooooooooooooo...ceta pasal kawan ni kan...memang ramai kawan kita jumpa tapi tak semua yang faham kita kan??macam tu gak la ngan aku...kira yang aku cetakan pada blog ni la kawan yang dapat memahami dan menerima kekurangan aku okey...mereka tak pernah rasa diri mereka dibebani ngan masalah aku dan sentiasa rela diri mereka mendengar bebelan ( luahan ati ke ati...adedehhhhh ) aku...thanks buat korang suma yer...harap persahabatan kita akan kekal sampai bila - bila biarpun salah seorang kita nanti mungkin ada yang da x bersama - sama lagi ( mana tau aku lak yang da x sama- sama korang )...

p/s : uiks korang...kalau aku ada salah kat korang kira halalkan jer la yer..mana la tau korang pernah tersinggung ngan aku kan iyer la yang baik tu semua dari Tuhan dan yang x baik tu semua dari aku.....

LUV UOLS...........................................XOXOXOXOXOXOXO

.::NICE FRIENDS A FEW TO FIND::.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...