rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 7, 2010

diarrhoea

semalam aku sakit teruk tau...kena diarrhoea...punya sakit da kena gik hubby teda d umh...kena keja syif malam...terpaksa ku tanggung sendiri ( ceh...macam sadis sangat la tu )...bila hubby balik dari keja tu bagi hubby rehat jap then bawa hubby p klinik...

punya la berjam nak tunggu kena panggil...masa datang tu baru 8 orang yang jumpa doktor n aku orang yg ke 22...bayangkan bertapa aku menunggu dengan sabarnya...ikutkan ati nak jer batalkan niat nak check ngan doktor tapi bila d fikirkan takut ada sakit lain pula mau x mau kena tunggu gak...doktor kata aku keracunan makanan..huhuhu...perut pun berangin tau...gastrik pun menyerang...doktor x bagi minum susu tau sebab takut melarat lebih teruk...nasib baik x muntah2....sekarang ni masi gik rasa sikit2 sakit tu...tapi bab p tandas da x da...hehehehe....tapi sakit gusi la pula menyerang...gigi paling ujung nak tumbuh tau...sakit sangat2...orang dulu2 kata klu da gigi paling ujung tu kuar itu bererti kita da tua...wahhhh...aku tetap menten muda ok...wakakakaka....akan tua juga la tapi lambat gik...hihihi

nak makan x bole tapi aku lapar da...mau x mau paksa jer makan supaya bila makan ubat nanti x ler gastrik datang gik...iyer la...aku kena mkn 5 jenis ubat...suma tu Dr.Shau yang rekomen kan...harap2 aku cepat sihat...x larat nak sakit2 macam ni...nak keja pun susa...klu asyik2 nak cuti itu bererti aku x kan dapat cuti raya tahun ni ( apa kait mengait lak ngn raya ????)...

ok la...nak balik da ni..esk aku upload pic ubat aku yer...itupun kalau aku rajin ;p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...