rozynn

rozynn

Followers

Search This Blog

precious moment

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 12, 2013

Bulan Ramadhan 2013

Salam....

Da masuk ari ketiga puasa baru nak buat entry pasal puasa kan?

Nanti bila free sangat2 aku akan update untuk korang menu berbuka sempena puasa ni ok.

Bila bulan ramadhan ni mesti semua pun bizi nak update menu masing2 kan?maybe dalam sebulan ni blog aku akan bertukat menjadi blog gambar makanan berbuka kali hahaha ehhh lupa mesti sekali skala nak update menu bersahur juga kan...

Macam mana puasa korang?da ada yang sangkut ker?aku setakat ni Alhamdulillah masi berpuasa lagi seperti biasa dan aku harapkan biar bulan ni aku dapat berpuasa dengan penuh keberkatan dari-Nya

Okey lerr...aku update ni pun pakai ipong jer sebab malas nak buka laptop hihi sambil update sambil tengok tv...

SELAMAT BERPUASA SEMUA

Love
XOXO

2 comments:

  1. Salam Ramadhan Jie..
    bah, berliur nti org menengok menu berpuasa kamu..haha:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...